Wallnite Topdoors

Všeobecné obchodní podmínky

Základní ustanovení 

Tyto Všeobecné obchodní podmínky upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím při zásilkách zboží a služeb, tj. mezi firmou TOPDOORS s.r.o. (dále jen prodávající) a jejími obchodními partnery (dále jen kupující) a jsou závazné pro veškerý obchodní styk. Odchylná písemná ujednání účastníků mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.

Zjednodušeně: Tyto Obchodní podmínky upravují obchod https://floornite.topdoors.cz a nákup na něm.

Prodávající

TOPDOORS s.r.o.; IČ: 14339471, DIČ: CZ14339471, Na Slatince 3279/3, Záběhlice,
106 00 Praha 10; Spisová značka: C 364215 vedená u Městského soudu v Praze

Kupující 

Fyzická, fyzická podnikající nebo právnická osoba, která kupuje od prodávajícího.

Zjednodušeně: Kupujícím jste vy, kupující na tomto internetovém obchodě.

Důležité pojmy pro účely Obchodních podmínek

Zásilkou se rozumí, fyzické doručení zboží kupujícímu do sjednaného místa. Technickou specifikací se rozumí specifikace zboží, které má být dodáno prodávajícím, uvedena na internetových stránkách https://floornite.topdoors.cz

Zbožím se rozumí zboží popsané v objednávce a blíže určené v technické specifikaci. Zaplacením se rozumí zaplacení sjednané částky připsáním sjednané částky na bankovní účet prodávajícího.

Předmět smluvního vztahu

Prodávající se potvrzením objednávky zavazuje dodat kupujícímu předmět plnění za podmínek, způsobem a v rozsahu stanoveném v objednávce a těmito Obchodními podmínkami. Kupující se zavazuje převzít dodané zboží a zaplatit za plnění prodávajícího sjednanou cenu.

Zjednodušeně: My vám zboží dodáme, vy jej převezmete a zaplatíte.

Ceny zboží

Kupující obdrží zboží za cenu platnou v okamžiku objednání. V případě, že se jedná o speciální zboží na objednávku nebo zboží, které není momentálně v nabídce, ale může být dodáno, prodávající potvrdí kupujícímu telefonicky nebo e-mailem cenu a termín dodání.

Zjednodušeně: Zboží může průběžně zlevňovat, nebo zdražovat. Pro konkrétní nákup však platí celková cena, která je v potvrzovacím e-mailu.

Platební podmínky

Za zboží je možné zaplatit následujícími způsoby:

A) Platba kartou – platební brána

B) Platba předem bankovním převodem

Převod z bankovního účtu kupujícího ve prospěch účtu prodávajícího. Jako variabilní symbol uvede kupující č. objednávky. Všechny údaje potřebné k provedení platby budou uvedeny v potvrzení prodávajícího o převzetí objednávky, které odešle prodávající na e-mailovou adresu kupujícího, pokud není dohodnuto jinak.

Bankovní spojení prodávajícího:

číslo účtu: 7917214010/5500 (RB)

Objednávání a dodací podmínky

Objednat zboží lze prostřednictvím elektronického obchodu: https://floornite.topdoors.cz

Při objednávání věnujte pozornost správnému zadání všech fakturačních a dodacích údajů. Po expedici objednávky již není jejich změna možná.

Dodací lhůty

Prodávající se zavazuje dodat zboží kupujícímu v co nejkratším možném termínu. V případě, že si kupující přeje dodat zboží v jiném než okamžitém termínu či termínu, potvrzeném prodávajícím, je potom povinen o tom písemně prodávajícího vyrozumět. V případě zásahu vyšší moci může dojít k prodloužení dodacích termínů. U zboží vyráběného na zakázku je vždy uvedena předpokládaná doba dodání. Ta může být ovlivněna zásahem „vyšší moci“, kterou nejsme schopni ovlivnit. Může tak dojít ke změně těchto předpokládaných termínů a kupující bude o této změně informován.

Způsob dodání – rozvoz zboží

Způsob dopravy/doručení si určuje kupující sám při specifikaci objednávky. Zboží lze doručit na uvedenou adresu nebo vyzvednout na pobočkách prodávajícího.

Cena dopravy je při objednání zboží v celkové hodnotě jedné objednávky převyšující částku 5 000 Kč včetně DPH zdarma. U objednávek v nižší hodnotě je cena dopravy dána vybraným způsobem doručení.

Odstoupení od smlouvy, vrácení peněz

Odstoupení od smlouvy

Odstoupení od smlouvy se řídí ustanovením občanského zákoníku v platném znění a předpisy souvisejícími. V případě odstoupení od smlouvy dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník je nutné splnit následující podmínky:

Podmínky pro odstoupení od smlouvy, vrácení zboží

Rozhodne-li se kupující pro odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě, je povinen splnit následující podmínky:

Odeslat dopis (nejlépe e-mailem na adresu eshop@topdoors.cz s textem: Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR, číslo faktury a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo: xxxxxxxxxx. Zboží doručit na adresu dohodnutou písemně ( e-mailem) s dodavatelem spolu s kopií výše uvedeného dopisu. Zboží odesílané a doručené zpět na adresu prodávajícího nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.), zabalené v originálním obalu a s kopií dokladu o koupi. Zboží nezasílejte na dobírku, nebude převzato. Doporučujeme vám zboží pojistit. V případě nedodržení některé z uvedených náležitostí má prodávající právo odmítnout vrácené zboží nebo poměrně snížit částku, za kterou bude zboží přijato zpět. Při odstoupení od kupní smlouvy nese náklady spojené s navrácením zboží kupující. Možnost odstoupit od smlouvy se nevztahuje na tyto případy: Zásilka zboží, které bylo speciálně upraveno na přání kupujícího nebo výslovně objednáno na přání kupujícího.

Zjednodušeně: Máte právo vrátit nepoužité, nepoškozené a kompletní, originálně zabalené zboží ve lhůtě 14 dnů od doručení. Napište nám o tom a ke zboží přidejte kopii tohoto vzkazu i dokladů o koupi. V případě zboží vyráběného na zakázku není možné od smlouvy odstoupit.

Vrácení peněz

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží, prodávající zašle peníze za vrácené zboží bankovním převodem na účet kupujícího, a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Hotově nebo složenkou úhradu poskytnout nelze.

Zjednodušeně: Peníze vám vrátíme obratem, pokud bude zboží vráceno v pořádku.

Převzetí zboží, poškozená zásilka

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s pracovníkem dopravce stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, nepoškozenost obalu nebo nedeformovanost balíku) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

Pokud kupující zjistil při přebírání zásilky od pracovníka přepravní společnosti některou skutečnost, která mu brání převzít zásilku, je jeho povinností sepsat s doručující osobou zápis o těchto zjištěných skutečnostech a zásilku odmítnout. Zápis podepíší obě zúčastněné strany. V případě odmítnutí sepsání protokolu dopravcem je kupující povinen zásilku nepřevzít. Nepřevzetí zásilky pro její neúplnost nebo poškození je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu eshop@topdoors.cz. Pokud je v dokladech dopravce potvrzeno převzetí zásilky podpisem kupujícího nebo jiné

Pokud kupující zjistil při přebírání zásilky od pracovníka přepravní společnosti některou skutečnost, která mu brání převzít zásilku, je jeho povinností sepsat s doručující osobou zápis o těchto zjištěných skutečnostech a zásilku odmítnout. Zápis podepíší obě zúčastněné strany. V případě odmítnutí sepsání protokolu dopravcem je kupující povinen zásilku nepřevzít. Nepřevzetí zásilky pro její neúplnost nebo poškození je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu eshop@topdoors.cz.

Pokud je v dokladech dopravce potvrzeno převzetí zásilky podpisem kupujícího nebo jiné osoby, která kupujícího při tomto převzetí zastupuje, nebude brán zřetel na dodatečné reklamace týkající se neúplnosti zásilky nebo poškození obsahu zásilky vlivem přepravy.

Pokud je zásilka v pořádku, kupující je povinen ji od dopravce převzít. Neučiní-li tak, je prodávající oprávněn po kupujícím požadovat náklady na přepravu ke kupujícímu i zpět k prodávajícímu.

Zjednodušeně:

Zásilku za přítomnosti přepravce zkontrolujte, vadnou zásilku nepřebírejte. O vadách zásilky sepište s pracovníkem přepravní společnosti zprávu. Poté nás o nepřevzetí informujte. Přestože máte právo zásilku do 14 ti dnů vrátit bez udání důvodu, máte povinnost zásilku převzít, pokud není vadná. Pokud bezvadnou zásilku nepřevezmete, budeme po vás vyžadovat zaplacení nákladů spojených s přepravou.

Záruční podmínky

Na veškeré zboží dodané prodávajícím, se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců (případně 12 měsíců je-li kupujícím firma). Poskytnutá záruka může být delší, v takovém případě je to uvedeno v technické specifikaci zboží. Délka poskytnuté záruky je vždy uvedena na záručním/dodacím listě. Pokud zásilka tento doklad neobsahuje, má se zato, že zboží podléhá záruce v zákonné lhůtě 24 měsíců (případně 12 měsíců je-li kupujícím firma).

Zboží s reklamovanou zjevnou vadou nesmí být namontováno, upraveno, používáno. Mimo jiné se nesmí: zavěsit dveřní křídlo se zjevnou vadou do zárubně. Namontovat kliku na dveřní křídlo se zjevnou vadou. Nedodržení může vést k zamítnutí reklamace zjevné vady.

Zjednodušeně:

Všechno zboží má minimálně záruku 24 měsíců (případně 12 měsíců je-li kupujícím firma), většina podlah má ale záruku delší, jak je uvedeno u konkrétního zboží. Prodlouženou záruku však poskytuje výrobce zboží, závady vzniklé později než 24 měsíců (případně 12 měsíců je-li kupujícím firma) od nákupu je proto nutné reklamovat přímo u výrobce. Při zjištění zjevné vady zboží nemontujte, nepoužívejte a co nejdříve podejte reklamaci. Obchod Topdoors ochotně vyřídí reklamaci vad zjištěných a reklamovaných do 24 měsíců od zakoupení zboží (případně 12 měsíců je-li kupujícím firma).

Právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím výslovně neupravené těmito Obchodními
firma) od nákupu je proto nutné reklamovat přímo u výrobce. Při zjištění zjevné vady zboží nemontujte, nepoužívejte a co nejdříve podejte reklamaci. Obchod Topdoors ochotně vyřídí reklamaci vad zjištěných a reklamovaných do 24 měsíců od zakoupení zboží (případně 12 měsíců je-li kupujícím firma).

Závěrečná ustanovení 

Právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím výslovně neupravené těmito Obchodními podmínkami ani smlouvou mezi prodávajícím a kupujícím se řídí příslušným ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník v platném znění, a také předpisy souvisejícími. Případná individuální smlouva s kupujícím je nadřazená Obchodním podmínkám.

Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situace související s distribucí, či platebním stykem týkající se objednaného zboží.

Kupující objednáním od prodávajícího dává souhlas s těmito Obchodními podmínkami.

Zjednodušeně: Nákup se řídí těmito podmínkami a Obchodním zákoníkem. Vaše osobní údaje nepoužijeme žádným nepatřičným způsobem.

Platí od 1.11. 2024

Podívejte se také na naši nabídku dveří Zde